Monday, September 28, 2009

DIPETANG RAYA
















DIPAGI RAYA







SEPUPU SEPAPAT









Saturday, September 12, 2009

11 September 2009




Asyraf nangis... biasala kalo ngantuk mesti nangis... nak ayah dodoikanla tu... actually petang semalam ibu asyraf kena masuk opis... biasala seminggu sekali kena masuk opis... dah macam boss tgk... macam jelah... nipun berkat keikhlaskan majikan ibu yang membenarkan ibu bekerja seminggu sekali... yang selebihnya kerja kat umah... semuanya agar ibu dapat memberikan perhatian pada asyraf.. agar asyrafcepat sihat.. no wonderla asyraf suka sangat kat ibu dia... (ayah jeles)... ntah apa yang best pada ibu pun tak tau... tapi itulah kehebatan seorang ibu... semua anak akan suka pada ibu sebab boleh menyusu... so pada ayah2.. janganla kecik hati kalo anak terkinja2 tgk ibu dia balik kerja... rindu pada sesuatu... tapi kalo ayah2 nak juga menyusukan anak boleh jugak... tapi kena mintak bini pamla... pasni sure anak2 rindu pada anda.. selamat beramal...

PERKEMBANGAN ASYRAF 03/09/2009

Alhamdulillah... asyraf dah banyak berubah... sejak gi berubat ngan kak raw... asyraf banyak berubah... semakin lasak dan kelakar macam dulu... kekadang geram gak ngan perangai ngado dia... tapi ngado asyraf cukup menghiburkan hati ayah ngan ibu... betulla cakap kak raw... asyraf ni nakal sikit... biasala budak2.. tapi kak raw cakap dia akan tolong untuk kurangkan kehyperaktif asyraf... mcmmana?








KE RUMAH BARU

Alhamdulillah... berkat ramadhan kali ni... Allah permudahkan urusan untuk pindah rumah... mulakan hidup baru... asyraf pun bertambah sihat... tgk jelah gelagat dia kat umah baru... suka kemain... raya tahun ni masuk umah barula... walaupun bukan umah sendiri tapi syukurlah... bukan senang nak dapat... terima kasih untuk mahadir kerana membantu memberi informasi berhubung umah ni....
sedapnya kasut yang mama ariq bagi ni... rasa coklat tiramisu plak... ;)


cantik tak snow cap asyraf... mahal tau...

SELSEMA

Sian asyraf... selsema... tgk jelah hingus dia... meleleh-leleh.. kata orang kalo anak selsema kena sedut hingus dia... pakai apa ekk? Ada seorag ibu sarankan kalo nak ilangkan mukus(pekataan sopan) kena sedut pakai mu***... yelah baby mana reti buang mukus sendiri... korang sanggup? bagi ayah banyak cara lain yang boleh digunakan... tapi terpulangla pada masing2... apapun asyraf ada ubat khas untuk ilangkan selsema dan batuk... cuma minum teh... alhamdulillah berkesan...