Tuesday, March 9, 2010

Mandi Lagi

Kali ni n3 pasal mandi jer... yelah pepanas camni memang seronok kalo dapat berendam jer... barula sejuk badan nih... kali ni kita gi plak Sungai Salu... kat mana plak ni? bagi yang ada dengar berita bebudak sekolah yang lemas kat Kuala Dipang tu taula mana sungai salu ni... ada air terjun lagi... masa ayah ngan ibu kawin dulu... sungai ni la ibu bawak ayah jenjalan... sebabnya dekat jer ngan umah opah... kira blakang umah opah jugak... air dia memang sejuk... patutla asyraf mengigil nak masuk sungai ni... mula2 memangla menjerit tapi lelama dalam air tu dia plak yang lebih...
kan seronok kalo blakang umah ada sungai... bleh mandi ari2... kalo ayah zaman kecik2 dulu.... mana sungai tak di explorenyer.. sungai tu ada buaya pun diterjunnya... janji dapat mandi... he he.. punyala nun alif kap lam.. harap asyraf tak jadi cam ayah dolu2 la...
Bersama pak long dan maklong.... kat depan tu ada lope jiji ngan 'abg afan ada duit seposyen jer'... kenapa plak panggil 'abg afan duit seposyen jer'? ha nantilah suruh ibu asyraf citerkan... k jumpa lagi...

1 comment:

  1. patutla cikgu Raw tu ckp asyraf nakal skit... rupa2nya ikut ayah dia la tu *(^_^)*

    tp mak aku dokkk puji la ngko, dia kata ko budak baik... aku ni yg ganas, aduhai

    ReplyDelete