Tuesday, March 9, 2010

Kg Padang Kunyit

 Kg Padang Kunyit... kat mana tu? pada yang tak tahu.. kg padang kunyit tu kat Grik, perak.... cuti yang lepas asyraf sefamily, paklong sefamily, opah, tok chor, cik nur dan pak su pergi melawat MakYang. yelah pak yang tak dapat cuti nak balik KD.. padahal ayah yang teringin sangat nak gi Grik... sejak kawin ngan ibu tak pernah gi grik... Alhamdulillah tersampai gak hasrat nak gi sana... seronok tul suasana kg kat sini... suasana sungguh nyaman... tapi masa ni musim panas... kebetulan belakang umah mak yang ada sungai... apalagi... jom mandi manda... bukan jauh pun jalan kaki jer... asyraf pun yang sememangnya suka main air mulala meronta-ronta masa sampai kat sungai tu... tak sabar2 dia nak masuk sungai... mana tahan tgk sepupu dia semua dah berendam...
 Mula2 asyraf jerla berendam... kan main seronok dia... bila tgk asyraf seronok ayah pulak mana tahan... dushh... ayah pulak dah berendam... he he... panas2 cam ni tak tahan tgk air sejuk ni...
 

No comments:

Post a Comment