Wednesday, February 2, 2011

Kisah Fettucini

Wah title post tak hengat... Apakah itu fettucini? Menurut Kak Wiki pedia.. "Fettuccine (literally "little ribbons" in Italian) is a type of pasta popular in Roman Cuisine" itulah maksudnya... Kak Wiki ni semua resepi dia tau... apa kejadah masakan dalam dunia ni dia tau... hebatkan... ko pandai masak? tak?? aku sama.... ha ha...
Nilah rupe fettucini bila dah masak... nampak sedap jerkan... tambahan pule model yang menggaya fettucini... uhhhh... so sexy.... nak tahu tak resepi dia kak tom?... walaupun aku bukannya kira arif bab memasak ni a.k.a pakar... sebab aku dah ada bini yang pandai masak... so aku share jugakla resepi dia ngan korang... mudah jer... senang bangat... sila semak resepi dia kat bawah yer tuan puan....
RESEPI FETTUCINI ala Chef Wahid

Bahan-bahan:-
1. Sepeket fettucini segera. Boleh didapati kat Pasaraya²...

Cara-caranya:-
1. Ada kat belakang paket tuh.

Selamat mencuba.. Sekian..

1 comment:

  1. hahh trase rugi membacenye..bersungguh saya mencari resepi yg simple..ini sgt amat namanye

    ReplyDelete